Sila ambil maklum bahawa atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan, perkhidmatan di Kaunter Khidmat Pelanggan KWAP di Cyberjaya pada 17 dan 18 Mei 2021 adalah terhad kepada perkhidmatan bukan bayaran sahaja. Walau bagaimanapun, semua perkhidmatan kaunter yang lain serta Pusat Panggilan KWAP akan beroperasi seperti
biasa dalam tempoh ini.
Sila ikuti Prosedur Operasi Standard (SOP) yang telah ditetapkan ketika berurusan di kaunter perkhidmatan kami bagi memastikan keselamatan dan kesihatan semua.
Anda juga digalakkan untuk menghubungi Pusat Panggilan Pelanggan kami di talian 03-8887 8777 pada waktu operasi atau menghantar e-mel kepada kami di mypesara@kwap.gov.my bagi semua urusan berkaitan persaraan.
Kerjasama dan perhatian anda dalam perkara ini amat kami hargai.
Terima kasih.