Talian Bantuan KWAP
Kami sedia membantu anda

Memilih pilihan...

Perkhidmatan Kaunter Terhad Kepada Perkhidmatan Bukan Bayaran Pada 17 & 18 Mei 2021

Sila ambil maklum bahawa atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan, perkhidmatan di Kaunter Khidmat Pelanggan KWAP di Cyberjaya pada 17 dan 18 Mei 2021 adalah terhad kepada perkhidmatan bukan bayaran sahaja. Walau bagaimanapun, semua perkhidmatan kaunter yang lain serta Pusat Panggilan KWAP akan beroperasi seperti
biasa dalam tempoh ini.

Sila ikuti Prosedur Operasi Standard (SOP) yang telah ditetapkan ketika berurusan di kaunter perkhidmatan kami bagi memastikan keselamatan dan kesihatan semua.

Anda juga digalakkan untuk menghubungi Pusat Panggilan Pelanggan kami di talian 03-8887 8777 pada waktu operasi atau menghantar e-mel kepada kami di mypesara@kwap.gov.my bagi semua urusan berkaitan persaraan.

Kerjasama dan perhatian anda dalam perkara ini amat kami hargai.

Terima kasih.

IKUTI PERKEMBANGAN STATUS PENCEN ANDA DENGAN PERSPEKTIF DARIPADA KWAP

Maklum Balas

Pertanyaan

Maklum Balas

Had Muat Naik Fail
  • Saiz lampiran tidak melebihi 2 MB
  • Anda boleh muat naik fail dengan format berikut
    .gif, .jpg, .doc, .txt, .pdf
Laman sesawang ini menggunakan versi terkini terkini Firefox, Chrome dan Safari atau Internet Explorer 10.

langgan sekarang untuk mendapatkan tinjauan terkini kami!

Laman sesawang ini menggunakan versi terkini terkini Firefox, Chrome dan Safari atau Internet Explorer 10.

Kenyataan Tawaran Tender

Cadangan Rangka Kerja ‘Proposal to Design, D...

Cadangan Rangka Kerja ‘Proposal to Design, Develop, Test and Commission the Enhancement on Power Gen2 System’ untuk KWAP

Kenyataan Tawaran Tender

Cadangan Rangka Kerja ‘Proposal to Develop, Supp...

Cadangan Rangka Kerja ‘Proposal to Develop, Supply, Deliver, Install, Test and Commission Integrated Contribution Management System (iCOMS)’ untuk KWAP

Hubungi Kami
Ikut Kami
Hubungi Kami
Ikut Kami