Page 78 - KWAP_AR2022
P. 78

76             KUMPULAN WANG PERSARAAN (DIPERBADANKAN)  MEMACU KE ARAH PRESTASI YANG LEBIH BAIK




                                                ULASAN PERNIAGAAN
                                               PERKHIDMATAN PERSARAAN


         TINJAUAN KERANGKA PENGALAMAN PELANGGAN (CX)



                                                                 PELANGGAN



                                                          VISI, MISI DAN NILAI KWAP


                                    1. Mewujudkan persekitaran pengalaman pelanggan bertaraf dunia
                                    2. Memenuhi permintaan pelanggan di masa hadapan secara proaktif menerusi
                       HASIL           inisiatif penciptaan nilai yang berterusan
                    SASARAN         3. Mengubah kesukaran kepada peluang untuk penawaran perkhidmatan
                                    4. Menginstitusikan mentaliti “Pelanggan Diutamakan” di seluruh KWAP



                                              4 OBJEKTIF CX                   6 PRINSIP PANDUAN

                                          Keseragaman     Kecemerlangan      Pusat Interaksi   Penambahbaikan
                                          Komunikasi      Perkhidmatan       Boleh Diakses   Berterusan
                    OBJEKTIF
                 DAN PRINSIP              Kenali          Pengurusan         Pelanggan       Pemerkasaan
                    PANDUAN               Pelanggan       Kitaran Hayat      Diutamakan      Bakat
                                          Kami            Pelanggan
                                                                                             Model
                                                                             Keterangkuman   Sosioekonomi
                                                                                             Bersepadu




                       TERAS          Kenali   Perkhidmatan   Mentaliti   Kecemerlangan   Kecerdasan   Perhubungan
                      UTAMA         Pelanggan    Ditambah      CX         Operasi    Pelanggan    Kerajaan
                                                   Nilai
                                      Kami



                    TUNGGAK
                      UTAMA            Proses        Struktur     Modal Insan      Digital      Tadbir Urus



            *   Sasaran dan pencapaian dalaman boleh dipertingkatkan apabila KWAP menambah baik kerangka kerja ini dan strategi
              pengalaman pelanggan di masa hadapan.
   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83