Page 78 - KWAP_AR2022
P. 78
76 KUMPULAN WANG PERSARAAN (DIPERBADANKAN) MEMACU KE ARAH PRESTASI YANG LEBIH BAIK
ULASAN PERNIAGAAN
PERKHIDMATAN PERSARAAN
TINJAUAN KERANGKA PENGALAMAN PELANGGAN (CX)
PELANGGAN
VISI, MISI DAN NILAI KWAP
1. Mewujudkan persekitaran pengalaman pelanggan bertaraf dunia
2. Memenuhi permintaan pelanggan di masa hadapan secara proaktif menerusi
HASIL inisiatif penciptaan nilai yang berterusan
SASARAN 3. Mengubah kesukaran kepada peluang untuk penawaran perkhidmatan
4. Menginstitusikan mentaliti “Pelanggan Diutamakan” di seluruh KWAP
4 OBJEKTIF CX 6 PRINSIP PANDUAN
Keseragaman Kecemerlangan Pusat Interaksi Penambahbaikan
Komunikasi Perkhidmatan Boleh Diakses Berterusan
OBJEKTIF
DAN PRINSIP Kenali Pengurusan Pelanggan Pemerkasaan
PANDUAN Pelanggan Kitaran Hayat Diutamakan Bakat
Kami Pelanggan
Model
Keterangkuman Sosioekonomi
Bersepadu
TERAS Kenali Perkhidmatan Mentaliti Kecemerlangan Kecerdasan Perhubungan
UTAMA Pelanggan Ditambah CX Operasi Pelanggan Kerajaan
Nilai
Kami
TUNGGAK
UTAMA Proses Struktur Modal Insan Digital Tadbir Urus
* Sasaran dan pencapaian dalaman boleh dipertingkatkan apabila KWAP menambah baik kerangka kerja ini dan strategi
pengalaman pelanggan di masa hadapan.